نرم افزار حسابداری و فروشگاهی رویال، که حاصل بیش از10سال تجربه، سعی و تلاش مختصصان و کارشناسان شرکت شبکه گستر آذرآرتام می باشد. نرم افزار حسابداری رویال ،یک نرم افزار حسابداری قوی یکپارچه مالی و فروشگاهی ای است که ابزار مدیریت را در اختیار مدیران و فعالان اقتصادی قرار می دهد تا کلیه عملیات مالی و مدیریتی خود را بصورت یکپارچه و سهولت مدیریت نمایند.

نرم افزار حسابداری و فروشگاهی رویال

نرم افزار حسابداری رویال که در انواع نسخه های ساده، پیشرفته، تحت شبکه و تحت وب تولید شده است بر اساس نیاز مشتری قابلیت خصوصی سازی و پیکر بندی را دارا می باشد. بصورتیکه شعار ما فروش نرم افزار نیست بلکه شروع خدمات و تعهدات تا رفع نیازهای واقعی مشتری است. بصورتیکه نرم افزار حسابداری فوق قابلیت تغییر و خصوصی سازی را نیاز دارا می باشد.

یکی از امکانات جدید نرم افزار رویال، قابلیت اتصال به کارتخوان های شرکت های سامان، آسان پرداخت و پارسیان می باشد (PcPOs)  قابلیت فوق که سبب کاهش قابل محسوس در اشتباهات کاربری میشود و مبلغ فاکتور بصورت اتومایتک از نرم افزار به دستگاه کارتخوان ارسال و مشتری فقط شماره رمز را وارد می نماید و و سیستم سپس شناسه و کد پیگیری را در فاکتور بصورت خودکار ثبت می نماید. قابل ذکر است که قابلیت PcPos در کلیه نرم افزارهای های حسابدرای، فروشگاهی، رستوران و آرایشگاهی ، شرکتی و تولیدی پیشرفته بصورت پیش فرض فعال می باشد.

قابلیت PcPos در نرم افزار حسابداری رویال
امکانات نرم افزار  رویال:
  • خرید
    • امکان تعریف انبارهای مختلف
    • مدیریت انبار، قابلیت تعریف کالا به تعداد نامحدود، درخت کالا، اختصاص عکس برای کالا
    • امکان تعریف واحد های فرعی با قیمت و بارکد مختلف برای یک کالا
    • تعریف و چاپ بارکد نامحدود برای یک کالا
    • امکان ثبت خرید، برگشت از خرید، اضافعات انبارگردانی، کسری انبارگردانی و...
    • گزارش کاردکس انبار(ریالی و تعدادی)، گزارش موجودی انبار (تعدادی و ریالی)
    • اعمال حواله های تحویل انبار در فاکتورهای فروش بصورت اتوماتیک
    • قیمت گذاری حواله های انبار به روش میانگین موزون و FIFO
  • فروش
    • امکان تعریف خدمات و صدور فاکتور ارائه خدمات در فاکتور فروش
    • ثبت پیش فاکتور، فاکتور فروش،برگشت از فروش با استفاده از بارکد خوان و دستی
    • فروش بصورت تکی و عمده با قابلیت تعریف قیمت بر اساس نوع فروش
    • امکان تعریف فروش های دوره ای با قابلیت تعریف تخفیف درصدی و موردی برای کالای خاص
    • تعریف اشخاص با امکان نوع فروش پیش فرض، تخفیف پیش فرض
    • صدور برگ بارنامه جهت ارسال کالا و یا بارنامه بدون فاکتور
    • قابلیت تعریف و خواندن بارکد ترکیبی ( بارکد چاپ شده توسط ترازوهای دیجیتالی )
    • قابلیت اتصال مستقیم به کارتخوان های بانک سامان جهت نمایش مبلغ فاکتور
    • قابلیت اتصال به دستگاه Caller ID جهت شناسایی هوشمندانه مشتری بر اساس شماره تلفن تماس
    • امکان انتخاب اعمال یا عدم اعمال مالیات ارزش افزده بصورت اتوماتیک یا دستی در فاکتور خرید و فروش
    • چاپ در اندازه های مختلف فیشی، A4 و A5
    • امکان تعریف هزینه ای باربری و هزینه حمل در فاکتور خرید و فروش
    • محاسبه سود، زیان و هزینه های فروشگاه بصورت روزانه ، ماهانه و سالانه
    • فروش به دو حالت قابل تنظیم با انبار و بدون انبار
    • (در وضعیت فروش بدون انباراگرفاکتورخرید وارد سیستم گرددموجودی بصورت اتوماتیک بروز رسانی خواهد شد)
    • گزارش صورتحساب مشتری با کلیه جزئیات و عملیات(جزئیات فاکتور خرید،فروش، دریافت و پرداخت)
  • دریافت و پرداخت
    • مدیریت دریافت ها و پرداخت ها، چک، حسابهای بانکی
    • مدیریت صندوق نقدی و غیر نقدی، کارتخوان، چک های دریافتی و صادر شده
    • عملیات چک (استرداد، وصول،پاس و..)، چاپ چک با قابلیت طراحی فرمت چک
    • صدور دریافت و پرداخت اتوماتیک در عملیات نقدی جهت سهولت صدور فاکتور
  • امکانات ویژه
    • جستجوی پیشرفته در تمامی بخش ها، جستجو بر اساس بارکد فاکتور، بارکد کالا، مشتری و...
    • دارای دفترچه تلفن،قابلیت ارسال sms مبلغ بدهی وتبلیغاتی ازداخل برنامه با مودم GSM یا اتصال به پنل
    • خروجی اطلاعات و گزارشات سیستم در فرمت های مختلف PDF,Text,Excel,XML
    • قابلیت آسان ارتقا نسخه نرم افزار و اضافه نمودن امکانات فقط از طریق اینترنت و فعال سازی دوباره
    • پشتیبانی رایگان از طریق اینترنت و برنامه Team Viewer
    • قابلیت تک کاربره ، چند کاربره و تحت شبکه و اعمال محدودیت برای کاربر
    • آموزش ،پشتیبانی ،پرسش و پاسخ آنلاین از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام

یکی از مشکلات امروزه در علم حسابداری نگهداری مدارک و اسناد می باشد بطوریکه وقتی یک چک یا رسید را حسابدار دریافت می نماید هیچی سیستمی به آن اجازه نگهداری اسناد بصورت دیجیتالی را فراهم نمی نماید و سند فوق ممکن است در طی مرور زمان از بین رفته و دسترس سریع نباشد در حالیکه این مشکل در نرم افزار حسابداری و فروشگاهی رویال نسخه پیشرفته طور کامل حل شده است و کاربر می تواند به آسانی هر سندی را ضمیمه عملیات خود کرده و بصورت دیجیتالی آن سند را در سیستم ذخیره نموده و در هر لحظه برایش قابل دسترس باشد.

نرم افزار حسابداری و فروشگاهی رویال نسخه پیشرفته با قابلیت ذخیره اسناد و  تصاویر مدارک

بخش مدیریت اسناد که در نرم افزار حسابداری و فروشگاهی رویال نسخه پیشرفته موجود است این امکان را برای کاربر فراهم می نماید که علاوه بر اسناد ، کلیه فایل های جانبی مانند کپی کارت ملی، کپی شناسنامه و.. که ممکن است در آینده لازم باشد را به آسانی در سیستم بایگانی نماید. و در هر لحظه فایل های مورد نیاز در دسترسی کاربر است و به آسانی می تواند اسناد مور نظر را دریافت و یا بصورت مستقیم چاپ نماید.

نرم افزار حسابداری و فروشگاهی رویال نسخه پیشرفته با قابلیت ذخیره اسناد و  تصاویر مدارک